top of page
Search
  • Writer's pictureshira18

חופשת הסקי הכי טובה בעולם! ❄☃⛷

Updated: Feb 5, 2022

אני, אמא ואבא הלכנו לחופשת סקי הראשונה שלי!

הלכנו לאתר סקי באלפים בצרפת.

התרגלנו לראות הכל בלבן.

הלכתי ל ski school ואני עושה סקי כבר יותר טוב מאמא.

(עדיין לא גמרנו את כל החופשה אז נעשה את הפוסט בשני חלקים)

כשעושים סקי יש המון המון מסלולים בדרגות קושי משתנות , ירוקים זה למתחילים😀, כחולים זה יותר למתקדמים 😎, אדומים זה לאמיצים😮, ושחורים זה פחד אימים😱.

ואני כבר עושה אדומים.😯



הנוף של הרי האלפים מהמטוס, מה עננים ומה שלג?



בנינו איש שלג, קוראים לו קובי.




זה הנוף שנשקף מחלונינו. מתחת לבית יש בית ספר לסקי אבל הוא רק לדוברי צרפתית😥




היינו בעיר ברן. ליד המלון היה שעון יפה.




בשבוע השני שלנו, דפנה באה עם אבא שלה. בילינו המון ביחד והיה כיף! כאן אנחנו במרכז העיירה שבה אנחנו גרים - מג'ב



אחרי יום מעייף של סקי, ארוחת ערב טובה, אנחנו יושבות מול האח ונהנות.


היינו באנסי, תמונה של העיר העתיקה על שפת הנהר.




אנסי, אני הולכת עם אבא לאורך הנהר



בזמן שאנחנו עשינו סקי כל היום, אמא צילמה את התינוק הזה גולש במזחלת להנאתו, כששלושת הכלבים שלהם מושכים אותו.



ההורים שלי סחבו אותי גם לטיולים ברגל.

אוף!!!



לסיום, היינו בהרים הצרפתיים במשך חודש שלם, ולמדתי לעשות סקי מושלםםםםם!!!


40 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page