top of page
Search
  • Writer's pictureshira18

הקיטנה הכי מוצלחת שהיתה לי מימי

נכון שאני אוהבת את פלפל? אז חשבתי ללכת איתה לקיטנה,אבל אוי, לאיזו קיטנה אנחנו יכולות ללכת ביחד?

קיטנת כלבים!




אני,המדריך שלי כפיר ופלפל



זה מה שקורה שכלבים עייפים



זה אחד הכלבים של הפנציון

ביג הביגל השמן:-)



זו גם אחת הכלבים של הפנציון

טדי



זו גם אחת הכלבים של הפנציון ג'אמה שהרגליים האחוריות והזנב שלה לא מתפקדים [ולכן יש לג'אמה כיסא גלגלים][*יש כאן גם בריכה]



*אנחנו משפריצים בבריכה



תכירו כלב חדש צ'בי!!



פלפל שונאת מים היא ברחה :-(



הנה אני, פלפל וצ'בי בבריכה!



פלפל הברווזה! :-)

זה מה שקורה שפלפל נדחפת מצלמה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה אני בוכה מרוב צחוק:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)הההההה

125 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page